Domo Decor – Μόνο Ταπετσαρίες Τοίχου – Δωρεάν μεταφορικά για όλες τις ταπετσαρίες! Τηλ: 210 9228007

Α. ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Ποιοι είμαστε

Το ηλεκτρονικό κατάστημα με διεύθυνση ιστοσελίδας-url: www.domodecor.gr ανήκει στην εταιρεία με την επωνυμία «ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «DOMODECOR», που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Πραμάντων αρ. 16) (στο εξής «η Εταιρεία»), με σκοπό την παροχή προϊόντων (ταπετσαρίες τοίχου, εκτυπώσεις σε ταπετσαρίες τοίχου και συναφή κόλλες, υλικά και εργαλεία για το σκοπό αυτό) για τους επισκέπτες (στο εξής «Πελάτες») αυτού. 

Όροι χρήσης ιστοσελίδας (ESHOP)

Με τη χρήση της ιστοσελίδας οι Χρήστες δηλώνουν ότι αποδέχονται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω Όρους χρήσης αυτής. Με την αποδοχή των Όρων, οι Χρήστες δηλώνουν ότι είναι ηλικίας δεκαοκτώ (18) ετών και άνω. Αν η ηλικία του Χρήστη είναι μικρότερη των δεκαοκτώ (18) ετών, αλλά μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15), αυτός έχει δικαίωμα χρήσης των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος αποκλειστικά και μόνον υπό την επίβλεψη γονέα ή άλλου ασκούντος τη γονική μέριμνα, ο οποίος και να αποδέχεται τους παρόντες Όρους. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η Εταιρεία δε φέρει ουδεμία ευθύνη για τη χρήση αυτή.

Παρακαλούμε να διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς προτού χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τους Όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην περίπτωση εκείνη που δε συμφωνείτε με τους κάτωθι Όρους, παρακαλούμε να μην κάνετε χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.domodecor.gr διαθέτει δική του πολιτική τιμών, όρους εξόφλησης, διάθεσης και παράδοσης των προϊόντων. Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει τη δυνατότητα να τοποθετεί παραγγελίες στο e-shop, αρκεί να έχει εγγραφεί στην ιστοσελίδα εισόδου του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή να παραγγείλει προϊόντα ως επισκέπτης (guest).

Οι πληροφορίες που αναφέρονται στο παρόν αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της σύμβασης που συνάπτεται εξ αποστάσεως ή εκτός του εμπορικού καταστήματος και δεν μεταβάλλονται πλην ρητής συμφωνίας των συμβαλλόμενων μερών.


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της, την ισχύουσα νομοθεσία και τα συναλλακτικά ήθη. Η Εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις των όρων αυτών, καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσα από την παρούσα ιστοσελίδα.


ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ – ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου «Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων»), ενώ επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.domodecor.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Το περιεχόμενο του Ιστοτόπου διατίθεται «ως έχει» (as it is), και η Εταιρεία δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή μη, σχετικά με την αρτιότητα, ορθότητα, επικαιρότητα, εμπορικότητα, μη παραβίαση ή καταλληλόλητα του περιεχομένου αυτού για οποιαδήποτε χρήση, εφαρμογή ή σκοπό.

Η Εταιρεία, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας αυτής και των συνδεόμενων με αυτό προσώπων (προστηθέντων και μη), δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημίας υποστεί ο Χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του Ιστοτόπου, στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των παρόντων Όρων. Επιπλέον, η Εταιρεία δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα, ότι τα λάθη θα διορθώνονται ή ότι θα δίνονται απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που του τίθενται. Ομοίως, η Εταιρεία δεν εγγυάται ότι ο Ιστότοπος ή οποιοδήποτε άλλος συγγενικός δικτυακός τόπος ή οι εξυπηρετητές (“servers”) μέσω των οποίων το περιεχόμενο τίθεται στη διάθεση των Χρηστών παρέχονται χωρίς “ιούς” ή άλλα επιζήμια συστατικά. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει ο Χρήστης και σε καμία περίπτωση η Εταιρεία.

Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λπ.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ – ΟΡΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι παρόντες Όροι Εξ αποστάσεως συναλλαγών – Όροι Ηλεκτρονικής Παραγγελίας» ισχύουν σε κάθε online αγορά προϊόντων που πραγματοποιείται μέσω της ιστοσελίδας www.domodecor.gr και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ της Εταιρεία και των Πελατών της.

Η Εταιρεία δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπής λειτουργίας της ιστοσελίδας για λόγους ανωτέρας βίας.

Πριν δεσμευθεί ο καταναλωτής με την αγορά του, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κείμενη ισχύουσα νομοθεσία και ειδικότερα στον Ν. 2251/1994 για την «Προστασία των Καταναλωτών», στο προεδρικό διάταγμα 10/17.02.2017 (ΦΕΚ Α’ 23/01.03.2017) όπου περιέχεται ο «Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας», στην Υπουργική Απόφαση 31619/15.03.2017 οικ. (ΦΕΚ Β’ 969/22.03.2017) «Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο» και στο προεδρικό διάταγμα 131/30.04.2003 (ΦΕΚ A’ 116/16.05.2003) για την προσαρμογή  του ελληνικού δικαίου στην Οδηγία 2000/31 για το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρέχει στον καταναλωτή τις ακόλουθες πληροφορίες με ευκρινή και κατανοητό τρόπο:

1. Εγγραφή ή Σύνδεση

Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του μπορεί να εγγραφεί στις υπηρεσίες. Για την εγγραφή του, η Εταιρεία θα συλλέξει κάποια προσωπικά δεδομένα (ονοματεπώνυμο και email) με βάση την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του. Η Εταιρεία θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο αν έχετε δώσει σχετική συγκατάθεση. Τη συγκατάθεσή σας αυτή μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε και να διαγραφείτε από τη λίστα επικοινωνίας της Εταιρεία.

 2. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή

2.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας – Πρόταση για αγορά αγαθών

Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της επιλογής κάθε προϊόντος, το οποίο στη συνέχεια τοποθετείται στο «καλάθι αγορών». Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα που έχει επιλέξει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού checkbox (κουτί προς επιλογή) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους «Όρους Ηλεκτρονικής Παραγγελίας».

Σύμφωνα με την κείμενη ισχύουσα νομοθεσία (άρθρα 3β του Ν. 2251/1994) ο Πελάτης θα κληθεί να επιβεβαιώσει ότι έλαβε γνώση:

(α) Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η Εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.

(β) Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ ή/και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Εταιρείας, καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών.

(γ) Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος ή/και υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.

(δ) Του κόστους χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση.

(ε) Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η Εταιρεία αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.

(στ) Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.

(ζ) Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία, σε περίπτωση υπαναχώρησης του.

(η) Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην Εταιρεία.

(θ) Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

(ι) Της ύπαρξης της ευθύνης της Εταιρεία για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

(ια) Της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων, στις περιπτώσεις εκείνες που οι όροι αυτοί τυγχάνουν εφαρμογής.

(ιβ) Της διάρκειας της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή της αυτόματης παράτασης, των όρων για τη λήξη της σύμβασης.

(ιγ) Της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής.

(ιδ) Της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κ.λπ.) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η Εταιρεία, όπου τυγχάνουν εφαρμογής.

(ιε) Κάθε τυπικής διαλειτουργικότητας ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η Εταιρεία έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση, όπου τυγχάνει εφαρμογής.

(ιστ) Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Εταιρεία, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

(ιζ) Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.

Η αποστολή της παραγγελίας προς την Εταιρεία αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

2.2 Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης

Η παραγγελία θα είναι δεσμευτική για την Εταιρεία όταν λάβετε στο email ή στο κινητό σας τηλέφωνο που μας υποδείξατε την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία έχει καταχωρηθεί από την Εταιρεία από την στιγμή που ο Πελάτης λαμβάνει ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Παραγγελίας». Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος, ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας γίνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που μας υποδεικνύει ο Πελάτης κατά την παραγγελία ή στο κινητό του τηλέφωνο. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς, όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας.

Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2109228007), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος-email στο info@domodecor.gr ή ηλεκτρονικά πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό του εισάγοντας τα προσωπικά του στοιχεία στα πεδία username και password και επιλέγοντας «Οι Παραγγελίες μου».

Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, δηλαδή μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. 

3. Τελικές Διατάξεις

3.1. Η σύμβαση που θα καταρτιστεί μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας διέπεται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, την παροχή υπηρεσιών από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Αν ο Πελάτης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στην ιστοσελίδα από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

3.2. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρεία και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

3.3. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών.

3.4. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας με την επωνυμία «ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «DOMODECOR». Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού Δικαίου και των Διεθνών Συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την Εταιρεία ή/και το ηλεκτρονικό κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της Εταιρείας ή/και του ηλεκτρονικού καταστήματος www.domodecor.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεση τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.domodecor.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

Τα λοιπά προϊόντα ή υπηρεσίες που αναφέρονται στην ιστοσελίδα και φέρουν τα σήματα τρίτων αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς αυτοί φέρουν τη σχετική ευθύνη.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας διατίθεται στους Χρήστες για προσωπική χρήση και μόνο.

ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Η δημιουργία υπερσυνδέσμου (hyperlink) προς τις ιστοσελίδες του Ιστοτόπου είναι επιτρεπτή, εφόσον δεν χρησιμοποιείται για την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ή για την πρόκληση ζημίας στη φήμη της Εταιρείας και εφόσον δεν παρουσιάζει τα περιεχόμενα του Ιστοτόπου ως μέρος άλλης ιστοσελίδας ξένης προς αυτόν (όπως πχ. τεχνικές τύπου framing).

ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ

Η είσοδος, περιήγηση καθώς και οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.domodecor.gr πρέπει να γίνονται αποκλειστικά και μόνο για προσωπική και ιδιωτική χρήση και για νόμιμους σκοπούς, σε συμφωνία με τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης που αναγράφονται στο παρόν. Ο χρήστης-επισκέπτης αποδέχεται τους όρους αυτούς και δεσμεύεται ότι δεν θα προβεί σε πράξεις που έρχονται σε αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία και τους όρους και προϋποθέσεις που αναγράφονται στο παρόν κείμενο καθώς επίσης και ότι δε θα επιχειρήσει να προκαλέσει βλάβη πραγματοποιώντας πράξεις που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Οι χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές σχέσεις, παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες. Η ίδια απαγόρευση καταλαμβάνει και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που συνδέονται με την Εταιρεία και το ηλεκτρονικό κατάστημα.


ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσής μας, διέπονται από το Ελληνικό, Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Οποιαδήποτε διάταξη των Όρων, εάν διαπιστωθεί ότι είναι αντίθετη με το ως άνω νομικό πλαίσιο ή καταστεί εκτός ισχύος, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από τους Όρους, χωρίς, σε καμία περίπτωση, να θίγεται η ισχύς των λοιπών Όρων. Καμία τροποποίηση των Όρων δεν θα λαμβάνεται υπόψη και δεν θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί ρητώς σε αυτή.

Για κάθε διαφορά αρμόδια είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

Τρόποι πληρωμής

Η πληρωμή μιας παραγγελίας γίνεται με τους ακόλουθους τρόπους:

– Αντικαταβολή Μετρητοίς Η Αντικαταβολή ως υπηρεσία διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ.: Τα προϊόντα αποστέλλονται με courier και ο Πελάτης πληρώνει το αντίτιμο κατά την παραλαβή.

– Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό: Ο Πελάτης μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία του μέσω τραπεζικού λογαριασμού, αναγράφοντας ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο του και τον Αριθμό Παραγγελίας. Στην συνέχεια ο Πελάτης παρακαλείται  όπως αποστείλει το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο info@domodecor.gr . Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορούν να κατατεθούν τα χρήματα είναι οι ακόλουθοι: 

 EUROBANK:

IBAN:  GR4102602550000380200623070 – Δικαιούχος: Ζερβουδάκης Ευάγγελος & Σια Ε.Ε.


ALPHABANK:

IBAN:   GR40 0140 3450 3450 0200 2002 606 – Δικαιούχος: Ζερβουδάκης Ευάγγελος & Σια Ε.Ε.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:

IBAN: GR7601720870005087102033961- Δικαιούχος: Ζερβουδάκης Ευάγγελος & Σια Ε.Ε.

Σε περίπτωση εμβάσματος, η χρέωση επιβαρύνει τον καταθέτη.

– Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα: Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας, η τράπεζα δεσμεύει και δεν χρεώνει αρχικά το ποσό της παραγγελίας σας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας του Πελάτη γίνεται κατά την τιμολόγηση ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα στην όλη διαδικασία.

 – E-commerce

 Μέσα στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας υπάρχει δυνατότητα να αποφασίσετε εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο.

Paypal

Τρόποι αποστολής

Έξοδα και Μέρη Αποστολής μέσω ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ

Οι αποστολές των ταπετσαριών γίνονται ΔΩΡΕΑΝ εντός του Ελλαδικού χώρου. Για δυσπρόσιτους και απομακρυσμένους προορισμούς ή προορισμούς εκτός μεγάλων πόλεων (βάση εκτίμησης και πίνακα Γενικής Ταχυδρομικής) οι αποστολές πραγματοποιούνται με παραλαβή των προϊόντων από τον πελάτη από το κοντινότερο γραφείο Γενικής Ταχυδρομικής στην περιοχή προορισμού. 

Για τις αποστολές που αποτελούνται μόνο από κόλλες εργαλεία και υλικά το κόστος είναι 6€ για τα 2 πρώτα κιλά και 2€ για το κάθε επιπλέον κιλό. Εάν η παραγγελία έχει δυσανάλογη αξία σε σχέση με το βάρος της, πραγματοποιείται επικοινωνία με τον πελάτη πριν την αποστολή της και δύναται να ακυρωθεί.

Οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. Με την λήψη της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας. 

Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της, εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η σύμβαση πώλησης. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

Η Εταιρεία γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων. Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας. Ωστόσο, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@domodecor.gr. Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η Εταιρεία οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλει ο Πελάτης.

Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία, όπως ενδεικτικά απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές, πανδημίες και επιδημίες, κλπ. Ως εκ τούτου, στις περιπτώσεις αυτές, η Εταιρεία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση της παραγγελίας. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, κάθε συμβαλλόμενο μέρος μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον συνεργάτη μας μεταφορέα να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και το αποδεικτικό που πιστοποιείται ο αριθμός της πιστωτικής του κάρτας με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.

Το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή από το gov.gr ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς, με την υπογραφή του κατά την παραλαβή, επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. 

Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών (Courier) και με δικά μας μέσα.

Η  παραγγελία σας μπορεί να παραδοθεί και σε άλλη διεύθυνση εάν επιλέξετε το αντίστοιχο πεδίο και προχωρήσετε σε αλλαγή διεύθυνσης

Οι παραδόσεις γίνονται κατά βάση εργάσιμες ημέρες μεταξύ 9:00 – 17:00.

Πολιτική επιστροφών

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει

Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει να ανατραπεί η σύμβαση την οποία είχε καταρτίσει με έναν προμηθευτή ή πάροχο υπηρεσίας από απόσταση.

Ανά πάσα στιγμή και μέχρι να παρέλθουν δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την κατάρτιση της μεταξύ μας σύμβασης, ο Πελάτης μπορεί να στείλει στην Εταιρεία, στη διεύθυνση επικοινωνίας info@domodecor.gr, με email μια ειδοποίηση ότι δεν θέλει τελικά να του παρασχεθεί η υπηρεσία μας.

Επιπλέον, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης, δηλαδή να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων ή την παραλαβή τους (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της, είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της Εταιρείας, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@domodecor.gr και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην Επιχείρηση.

(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρεία εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία,  κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται απευθείας από την Επιχείρηση.

(ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από τον χρόνο που η Εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

(η) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.

(θ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρεία, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε Εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

 Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

            Ο Πελάτης μπορεί ελευθέρως να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως αυτό έχει ανωτέρω περιγραφεί, σε όλα τα προϊόντα της Εταιρείας που βρίσκονται στην αποθήκη και είναι άμεσα διαθέσιμα (stock). Το δικαίωμα αυτό της υπαναχώρησης δεν προσφέρεται για προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και εισάγονται σε επιθυμητές ποσότητες κατόπιν παραγγελίας ή σε παραγγελίες ψηφιακών εκτυπώσεων που γίνονται σε επιθυμητές συγκεκριμένες διαστάσεις.

Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν περιλαμβάνει ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρεία για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος, η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Σημειώνεται ότι ο Πελάτης έχει ενημερωθεί πριν την αγορά του προϊόντος ότι υπάρχει διαφοροποίηση στη χρωματική αποτύπωση του προϊόντος όπως αυτό φαίνεται στην οθόνη και όπως αυτό είναι στην πραγματικότητα καθώς επίσης και άλλων χαρακτηριστικών του. Ο Πελάτης αποδέχεται αυτές τις τυχόν διαφορές, οι οποίες θεωρούνται επουσιώδης και δεν μπορούν να συνιστούν για κανένα λόγο ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο (2) ετών για τα κινητά πράγματα.

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο 210 9228007 ή στο email info@domodecor.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Μόνο στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν ευθύνεται το σφάλμα σε κακή χρήση του προϊόντος από τον Πελάτη, τότε ο τελευταίος μπορεί να ασκήσει διαζευκτικά τα δικαιώματα που ορίζονται ανωτέρω.

Η Εταιρεία απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον η Εταιρεία δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία από τη μη καταλληλότητα του πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

B. Πολιτική απορρήτου – Προστασίας προσωπικών δεδομένων

Η Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια των Πελατών. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία και τις συναλλαγές των Πελατών, είναι ασφαλείς και απόρρητες.

Η Εταιρεία είναι η Υπεύθυνη Επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των Πελατών, που λαμβάνει μέσω της χρήσης του ιστοτόπου, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό 2016/679 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation, εφεξής και ως «ΓΚΠΔ» ή «GDPR»), όπως αυτός κάθε φορά ισχύει.

Στην παρούσα Δήλωση περιέχουμε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Παρέχονται πληροφορίες αναφορικά με το είδος των προσωπικών δεδομένων που συλλέγουμε, τον τρόπο και τους σκοπούς για τους οποίους τα συλλέγουμε, τους τρίτους με τους οποίους μοιραζόμαστε τα δεδομένα αυτά, καθώς και τα δικαιώματα που διαθέτουν οι Πελάτες.

Ποια προσωπικά δεδομένα επεξεργαζόμαστε;

Προσωπικά δεδομένα είναι εκείνες οι πληροφορίες που αφορούν ένα φυσικό πρόσωπο, του οποίου η ταυτότητα είναι ή μπορεί να γίνει γνωστή. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία συλλέγονται κατά την περιήγηση του Πελάτη στον ιστότοπο είναι το ονοματεπώνυμό του, ο τηλεφωνικός αριθμός του και το email του, εάν επιλέξει να συμπληρώσει τη φόρμα επικοινωνίας.

Στην περίπτωση που ο Πελάτης προβαίνει σε online αγορά προϊόντων, επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα που συμπεριλαμβάνονται στη σχετική φόρμα στην Ιστοσελίδα (ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο και διεύθυνση, ΑΦΜ).Σε κάθε περίπτωση, συλλέγουμε τη διεύθυνση IP την οποία λαμβάνει η συσκευή του Πελάτη κάθε φορά που έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Στις περιπτώσεις που η ΙΡ διεύθυνση του Πελάτη καθίσταται σταθερή, μπορεί να συσχετισθεί με τη συγκεκριμένη συσκευή και συνεπώς μπορεί να οδηγεί σε πληροφορίες, όπως για παράδειγμα στην ημερομηνία και την ώρα επίσκεψής του στον Ιστότοπο και τον τύπο του browser και του λειτουργικού συστήματος της συσκευής που χρησιμοποιήθηκε. Η Εταιρεία ή οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποί της χρησιμοποιούν την ΙΡ διεύθυνση για να συλλέξουν και αναφέρουν συγκεντρωτικές πληροφορίες για το πώς γίνεται χρήση του Ιστοτόπου και για το πώς ο Ιστότοπος μπορεί να βελτιωθεί.

Για ποιο σκοπό επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Η Εταιρεία επεξεργάζεται τα δεδομένα των Πελάτων στον βαθμό που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του Ιστοτόπου και εντός του πλαισίου του έννομου συμφέροντος που έχει να διασφαλίζει την ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία της ιστοσελίδας της.

            Στην περίπτωση που ο Πελάτης προβαίνει  σε online αγορές,  η Εταιρεία επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα για την ολοκλήρωση της αγοράς, με τη νομική βάση της εκτέλεσης της σύμβασης πώλησης που πραγματοποιείται.

Με ποιους μοιραζόμαστε τα δεδομένα σας;

Για την εκπλήρωση των παραπάνω σκοπών επεξεργασίας, η Εταιρεία διαβιβάζει τα προσωπικά  δεδομένα των Πελατών σε τρίτες εταιρείες, όπως εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες υποστήριξης και διαχείρισης στον Ιστότοπο και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Εταιρεία, και άλλες εταιρείες του ομίλου ή τρίτες εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε για την εκπλήρωση των σκοπών της παρούσας.

Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε το προσωπικό και οι συνεργάτες της να έχουν εξουσιοδοτηθεί ειδικά για τον σκοπό αυτόν και να δεσμεύονται πλήρως από το απόρρητο και τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στη νομοθεσία σχετικά με τη συλλογή και επεξεργασία των ανωτέρω δεδομένων.

Πώς εξασφαλίζουμε ότι οι Εκτελούντες την Επεξεργασία σέβονται τα Δεδομένα σας;

Οι Εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό μας έχουν συμφωνήσει και δεσμευτεί συμβατικά με εμάς, σύμφωνα με το άρθρο 28 ΓΚΠΔ:

Πώς προστατεύει η Εταιρεία τα δεδομένα σας;

Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα, σύμφωνα με τα τεχνολογικά πρότυπα και τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των Πελατών, είτε από τον ίδια, είτε από τρίτα μέρη για λογαριασμό του, είναι σύννομη, ενδεδειγμένη και διαθέτει το κατάλληλο επίπεδο ασφάλειας για να αποτρέψει κάθε μη εξουσιοδοτημένη ή τυχαία πρόσβαση, επεξεργασία, διαγραφή, αλλοίωση ή άλλη χρήση αυτών.

Για πόσο χρονικό διάστημα θα τηρούνται τα δεδομένα σας;

Τα προσωπικά δεδομένα που επεξεργάζεται η Εταιρεία τηρούνται υποχρεωτικά για όσο διάστημα αυτά είναι απαραίτητα για την εκπλήρωση του σκοπού της επεξεργασίας. Όταν εκλείψει ο σκοπός επεξεργασίας, τα δεδομένα διαγράφονται εκτός αν άλλως ορίζεται από το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο ή εφόσον απαιτείται για την προάσπιση δικαιωμάτων της Εταιρείας ενώπιον Δικαστηρίου ή/και άλλης αρμόδιας Αρχής.

Τα δεδομένα που συλλέγονται κατά την online αγορά προϊόντων διατηρούνται για διάστημα πέντε (5) ετών από την πραγματοποίηση της αγοράς, για λόγους συμμόρφωσης με την εθνική νομοθεσία (π.χ. φορολογικές υποχρεώσεις). Το παραπάνω διάστημα ενδέχεται να παραταθεί αν προκύψει ανάγκη για την προάσπιση δικαιωμάτων της Εταιρείας ενώπιον Δικαστηρίου ή και άλλης αρμόδιας Αρχής.

Ποια είναι τα δικαιώματά σας;

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ο Πελάτης έχει και μπορεί να ασκήσει τα εξής δικαιώματα:

(α) Το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά δεδομένα, καθώς και στις σχετικές με την επεξεργασία πληροφορίες,

(β) Το δικαίωμα διόρθωσης ανακριβών και συμπλήρωσης τυχόν ελλιπών δεδομένων,

(γ) Το δικαίωμα διαγραφής («δικαίωμα στη λήθη») και

(δ) Το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας των δεδομένων για τις περιπτώσεις που ορίζει ρητά ο νόμος,

(ε) Το δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο (π.χ. cd),

(στ) Το δικαίωμα διαβίβασης των δεδομένων σε άλλον -εκτός από εμάς- υπεύθυνο επεξεργασίας, καθώς και

(ζ) Το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων για τις περιπτώσεις που ορίζει ρητά ο νόμος. Η άσκηση ενός εκ των ανωτέρω δικαιωμάτων γίνεται με υποβολή σχετικού έγγραφου αιτήματος του Πελάτη προς την Εταιρεία στο οποίο αναλαμβάνουμε να απαντήσουμε εντός προθεσμίας ενός (1) μήνα από την παραλαβή του. Γίνεται μνεία, ότι η εν λόγω προθεσμία δύναται να παραταθεί για δύο (2) επιπλέον μήνες λαμβανομένης υπόψη της πολυπλοκότητας του αιτήματος, ως και του αριθμού των εν γένει αιτημάτων.

Περαιτέρω, η Εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να  ενημερώσει τον Πελάτη, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, για τυχόν παραβίαση των προσωπικών του δεδομένων, η οποία ενδέχεται να θέσει σε υψηλό κίνδυνο τα δικαιώματα και τις ελευθερίες του και υπό την προϋπόθεση ότι η παραβίαση αυτή δεν εμπίπτει σε μία από τις εξαιρέσεις που προβλέπει ρητά ο νόμος. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον ο Πελάτης διαπιστώσει παραβίαση της προστασίας των προσωπικών του δεδομένων έχετε το δικαίωμα να προσφύγει στην Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για τυχόν απορίες/θέματα;

Για οποιαδήποτε  απορία, διευκρίνιση ή αίτημα του Πελάτη σχετικά με την προστασία των προσωπικών του δεδομένων, μπορεί να επικοινωνήσει με την Εταιρεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@domodecor.gr

Τι συμβαίνει με τις ιστοσελίδες τρίτων μερών;

Ο Iστότοπος παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε δικτυακούς τόπους τρίτων μέσα από κατάλληλους συνδέσμους (links). Οι εν λόγω σύνδεσμοι έχουν τοποθετηθεί αποκλειστικά για τη διευκόλυνση των Χρηστών του Iστοτόπου, ενώ οι δικτυακοί τόποι στους οποίους παραπέμπουν υπόκεινται αντίστοιχα σε δικούς τους Όρους χρήσης και Δηλώσεις Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Η τοποθέτηση των συνδέσμων δεν αποτελεί ένδειξη έγκρισης ή αποδοχής του περιεχομένου των αντίστοιχων δικτυακών τόπων από το διαχειριστή του Ιστοτόπου, ο οποίος δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο τους, ούτε για τις πρακτικές προστασίας απορρήτου ή την ακρίβεια των υλικών που υπάρχουν σε αυτούς. Η Εταιρεία δεν έχει κανέναν έλεγχο επί των ιστοσελίδων που ανήκουν σε τρίτα μέρη ή του περιεχομένου τους και η επίσκεψη των οποίων γίνεται μέσω της ιστοσελίδας αυτής και, ως εκ τούτου, η Εταιρεία δεν υποστηρίζει, χρηματοδοτεί, συμβουλεύει ή άλλως αποδέχεται καμία ευθύνη για αυτές τις ιστοσελίδες ή το περιεχόμενό τους. Εάν ο Πελάτης αποφασίσει να χρησιμοποιήσει, μέσω των συνδέσμων του Ιστοτόπου κάποιον από τους δικτυακούς τόπους τρίτων, αποδέχεται ότι πράττει τούτο με δική του ευθύνη.

Γ. Πολιτική Cookies

Ο Ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας των Πελατών, την καλύτερη δυνατή λειτουργία, σύνδεση και περιήγηση στις σελίδες του. Τα cookies επιτρέπουν να απολαμβάνουν οι Πελάτες ορισμένες δυνατότητες, καθώς και να δέχονται διαφημίσεις σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους (τόσο στον ιστότοπό μας όσο και σε άλλους). Επίσης, βοηθούν εμάς να κατανοήσουμε με ποιόν τρόπο χρησιμοποιείται ο ιστότοπος από αυτούς.

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο κάθε χρήστη και δεν λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Χρησιμοποιούνται για τη διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες ή/και σελίδες του ιστότοπου για στατιστικούς λόγους και προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές οι οποίες είναι χρήσιμες ή δημοφιλείς.

Αυστηρά Απαραίτητα Cookies

Τα αυστηρά απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, καθώς επιτρέπουν στους Πελάτες να περιηγούνται και να χρησιμοποιούν ορθά τις λειτουργίες του, όπως επίσης και να διασφαλίζουν πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη μετάδοση επικοινωνίας σε ένα δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή, στο βαθμό που είναι απολύτως αναγκαίο, για την παροχή υπηρεσίας της κοινωνίας της πληροφορίας, την οποία έχει ζητήσει ρητά ο χρήστης. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική ταυτότητα των Πελατών. Είναι τεχνικά απαραίτητα για την λειτουργία του ιστότοπου και για το λόγο αυτό ο Πελάτης δεν έχει τη δυνατότητα να τα απορρίψει.


Cookies Επιδόσεων (τρίτου μέρους)
                   

Τα cookies επιδόσεων συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιεί ο Πελάτης τον ιστότοπο, για παράδειγμα, ποιες σελίδες επισκέπτεται συχνότερα, ποιον τύπο περιηγητή χρησιμοποιεί, από ποια σελίδα προήλθε η επίσκεψη του, εάν λαμβάνει μηνύματα σφαλμάτων κ.ά. Αυτά τα cookies συλλέγουν συγκεντρωτικές, ανώνυμες πληροφορίες που δεν ταυτοποιούν τον Πελάτη. Χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη βελτίωση των επιδόσεων του ιστότοπου μας.   

Πώς μπορώ να ελέγξω τα cookies μέσω browser;

Εκτός από τις επιλογές σχετικά με τα cookies που είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο μας, ο Πελάτης μπορεί να ελέγχει και να διαχειρίζεται τα cookies μέσω των ρυθμίσεων του περιηγητή (web browser) που χρησιμοποιεί. Οποιοσδήποτε χρήστης δύναται οποιαδήποτε στιγμή να διαγράψει όλα τα cookies που έχουν αποθηκευτεί στην εφαρμογή του. Όλοι οι γνωστοί web browsers δίνουν αυτή την δυνατότητα στους χρήστες τους μέσω της «Βοήθειας» ή των «Ρυθμίσεων».